هیچ کس حق ندارد این سرزمین  را به قربانگاه مطالبات جناحی خود تبدیل کند
هیچ کس حق ندارد این سرزمین  را به قربانگاه مطالبات جناحی خود تبدیل کند
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی مجلس  با بیان اینکه ایران برای همه ایرانیان است، گفت: هیچ کس حق ندارد این سرزمین مقتدر را به قربانگاه مطالبات جناحی خود تبدیل کند.

سارا فلاحی عصر امروز در یادواره شهدای زن استان مازندران که درگلزار شهدای نوشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه  متاسفانه امروز جوانان خود را بدون تولید محتوا به فضاهایی سپردیم که رهبر و پیش قراول آن دشمنانی هستند که به خون ارزش‌های ما تشنه هستند،اظهار کرد: شبکه‌های اجتماعی رها شده و رسانه‌های بی مدیریت نمونه این فضاها هستند که در آن جز کشتن ارزش‌ها چیز دیگری نمی بینید

وی در ادامه خطاب به بانوان حاضر در مراسم و اهمیت جایگاه آنان گفت: امروز روز برخاستن و خطبه خوانی شما بانوان هست و جایی که مردان سیاست ما کم آورده اند شما باید به میدان بیایید.

وی تاکید کرد:جایی که مردان سیاست ما قافیه را به اقتصاد و پول باخته اند شما باید به میدان بیایید و فصلی از شاهکارهای سیاسی و اجتماعی خود را رقم بزنید.

نماینده مردم ایلام در مجلس و عضو کمیسیون امنیت با تاکید بر اینکه شما نباید تابع سیاست و قدرت کسانی باشید که فهم از انقلاب شما ندارند،افزود: شما پیاده نظام هیچ گروه سیاسی نیستید بلکه شما میراث ‌دار شهدای با عظمت این سرزمین هستند و در تاریخ باید از شما به عنوان کسانی که اجازه ندادید به باور ومذهب شما توهین شود،یاد کنند.

فلاحی تصریح کرد: شما باید نقش آفرینی کنید و اراده شما باید معطوف به قدرتی باشد که درون مایه آن عدالت است.

وی با بیان اینکه اگر نشسته‌اید که دیگران برای شما تصمیم بگیرند قافیه را باخته‌اید،یادآور شد: امروز می‌خواهند فضاهای نجابت و عظمت زنانه را از شما بگیرند اما باید این فضاها را پس بگیرید و با مطالعه و اندیشه ورزی  نباید دچار خود تحقیری شوید.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه شما بانوان می توانید در دنیا سردمداری کنید،ادامه داد: هرچند بسیاری از مردان، سیاست ما زنان را باور ندارند و می خواهند منافذ حضور آنان را ببندند اما گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان انقلابی اسلام معتقد به حضور موثر زنان در همه عرصه ها است.

فلاحی در ادامه با اشاره با ویژگی‌های اخلاقی شهید امیر عبداللهیان گفت: وی ازجمله مردان سیاست کشور بود که فهم دقیقی از جایگاه و قدرت زنان داشت.

وی با بیان اینکه باید فضایی را برای بازگشت نخبگان و جلوگیری از مهاجرت آنها ایجاد کنیم، خاطر نشان کرد: کشورهای کوچک خلیج فارس برای تمام مهارتهایی که در کشور ما هست دام پهن کرده اند زیرا آنها در حوزه مهارت افزایی ضعیف هستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه متاسفانه می خواهند مغز ایران که صاحبان علم و صاحبان مهارت هستند فلج شود،افزود: دشمنان سعی دارند همسایگان ما را به سمت صهیونیسم فریب دهند و شرایطی ایجاد کنند که ما را در محاصره سیاسی و اقتصادی قرار دهند و از درون تهی کنند و جز ما ایرانیان غیرتمند نمی تواند به داد این وضعیت برسد.

فلاحی با تایکد براینکه در چله دوم انقلاب این زنان جامعه هستند که می توانند انقلاب را مدیریت کنند و به سامان برسانند،متذکر شد: امروز فصا برخاستن شما است و همه شما قهرمانان این تاریخ هستید.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو و لزوم انتخابی آگاهانه،گفت: انسانهایی که در تراز انقلاب هستند را بزرگ کنید و اجازه ندهید یک سری کوتوله سیاسی و مدیریتی در مصدر حساس این کشور قرار گیرند.

نماینده مردم ایلام در مجلس  با بیان اینکه ایران برای همه ایرانیان است، ادامه داد: هیچ کس حق ندارد این سرزمین مقتدر را به قربانگاه مطالبات جناحی خود تبدیل کند.

فلاحی افزود: در انقلاب ما اگر زنان نبودند به پیروز نمی رسید و در جنگ هم زنان اگر پشت جبهه را حفظ نمی کردند به پیروزی نمی رسید.

عضو کمیسیون امنیت مجلس گفت: دشمن می داند زنان ما نقطه قوت نظام هستند اما وقتی زن را از خانواده بگیرند و از مهم ترین نهاد یعنی خانواده بدزدند و این دزدیدن ارزشها است که نباید اجازه دهید این اتفاق بیفتد.

 

 

  • نویسنده : سپیده پورشعبان
  • منبع خبر : سپیده پورشعبان