اقتدار امروز مدیون خون شهدا است
اقتدار امروز مدیون خون شهدا است
از فرماندهان جبهه مقاومت و دفاع مقدس اقتدار امروز را مدیون خون شهدا دانست و گفت: کشور ایران چیزی بالاتر از قدرت یعنی اقتدار دارد که آنرا شهدا به ما دادند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نوشهر ما ، سردار حسن حسن‌نیا در مراسم سومین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار شهید سید محمد حجازی و گرامیداشت شهدای کنسولگری ایران در سوریه و شهدای امنیت فراجا و مرزبانی  با بیان اینکه سردارانی همچون شهید خیریان در حفظ نوشهر از وجود منافقان در اوایل انقلاب اسلامی نقش پررنگی داشتند، اظهار کرد: امنیتی که آنروزها درنوشهر وجود داشت مدیون شهدایی همچون شهید میرفاضلی و الهی است که از شاگردان شهید خیریان بودند.

وی در ادامه به رشادتهای سردار زاهدی و سایر شهدای کنسولگری ایران در سوریه به دست رژیم صهیونیستی اشاره کرد وگفت: این سردار سرافراز و همرزمانش از شاگردان حاج قاسم سلیمانی بودند که به زبان عربی و انگلیسی تسلط کامل داشتند و مغز متفکر سپاه بودند.

وی تصریح کرد:زمانی که سردار سلیمانی به شهادت رسید حدود ۲ میلیون نفر در کشور عراق ر تشییع جنازه وی شرکت کردند و اینها نشان دهنده محبوبیت سردار سلیمانی بود.

از فرماندهان جبهه مقاومت و دفاع مقدس در ادامه اقتدار امروز را مدیون خون شهدا دانست و بیان کرد: کشور ایران چیزی بالاتر از قدرت یعنی اقتداردارد که آنرا شهدا به ما دادند.

سردار حسن‌نیا به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه و مقاومت این ملت در مقابل اسرائیل اشاره کرد و گفت: کشورما با حملات موشکی چند شب قبل خود به تلافی شهادت سرداران ما در سوریه به راحتی سپر دفاعی اسرائیل را درهم شکست  و با این اقدام قبح کار و اینکه می گفتند اسرائیل شکست ناپذیر است شکسته شد.

 

 

 

 

 

  • نویسنده : سپیده پورشعبان