نشست تبیین ابعاد حضور ناو گروه ۸۶
نشست تبیین ابعاد حضور ناو گروه ۸۶
رئیس هیئت معارف جنگ با تاکید بر ضرورت تدوین آیین نامه های جدید در حوزه نیروی دریایی گفت: آیین نامه های جدید در حوزه رزمی، بیماری،فنی و بستری در دریا تدوین کنید.

امیر سرتیپ ناصر آراسته در نشست تخصصی تبیین ابعاد حضور ناوگروه ۸۶ که در دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی نوشهر با اشاره به کار بزرگ ناوگروه ۸۶ در دریا اظهار کرد: شما نیروی دریایی در این ناوگروه حهانی اندیشیدند و نیرویی عمل کردید.
وی با اینکه شما یک تفکر جهانی را در یک ناوگروه پیاده کردید، افزود: با تمام قدرت و توان خود یک ماموریت جهانی را انجام دادید.
وی با تاکید بر لزوم طب دریایی برای نیروی دریایی گفت:با توجه به ماموریت های خطیری که دارید از هم اکنون به دنبال تربیت متخصص و فوق تخصص در حوزه طب دریا باشید.
رئیس هیئت معارف جنگ ادامه داد: شما با این ماموریت خطیر،برای بنیان گذاری و ایجاد نیروی دریایی برای عصر ظهور خود را آماده کردید.
امیر سرتیپ آراسته خاطر نشان کرد: شما ثابت کردید که دیگر جیره خوار علمی بیگانگان نیستید و برای اثبات آن باید آیین نامه های جدید خدمتی تدوین کنید.
وی در تکمیل سخنان خود با اشاره به اینکه شما توانایی تدوین یازده آیین نامه را دارید، گفت: آیین نامه های جدید در حوزه رزمی،بیماری، فنی و بستری در دریا تدوین کنید
امیر دریادار دوم آریا شفقت فرمانده دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی نوشهر نیز در این نشست با اشاره به ابعاد مختلف ماموریت پرافتخار ناوگروه ۸۶ توسط جوانان برومند و دانشمند فارغ التحصیل این دانشگاه، اظهار کرد: آنچه مسلم است اینکه دانشگاه نقطه شروع هر اتفاق مبارکی در زمینه ساخت،دانش حقوق دریایی ،علوم دریانوردی و مسائل سیاسی است.
وی افزود: موفقیت همه دست‌اندرکاران حاضر در ناوگروه ۸۶ نتیجه تلاش اساتید گذشته و حال دانشگاه نیروی دریایی در ساخت و چه در سایر حوزه ها همچون حقوق دریایی بوده است.
رئیس نشست تخصصی تبیین ابعاد حضور ناوگروه ۸۶ تصریح کرد: هرچند داشتن این دانش و توانمندی برای اجرای یکماموریت لازم است اما کافی نیست و در کنار آن نیازمند مدیریت توانمندی همچون امیر شهرام ایرانی به عنوان فرمانده نیروی دریایی است.
گفتنی است این مراسم با حضور امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، معاونان نیروی دریایی ،جانشین نیروی انتظامی مازندران، اساتید و جمعی از فرهنگیان برگزار شد.

  • نویسنده : سپیده پورشعبان