فرمانده نیروی دریایی ارتش: نیروی دریایی کشور حرفی برای گفتن در جهان دارد
فرمانده نیروی دریایی ارتش: نیروی دریایی کشور حرفی برای گفتن در جهان دارد
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز نیروی دریایی با حضور در عمق اقیانوس های جهان حرف جدیدی برای گفتن دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز نیروی دریایی با حضور در عمق اقیانوس های جهان حرف جدیدی برای گفتن دارد.

، امیردریادار شهرام ایرانی در ششمین همایش ملی و چهارمین همایش بین المللی طب پیشگیری، بهداشت و امداد و درمان که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر برگزار شد، با بیان اينکه امروز نیروی دریایی با حضور در عمق اقیانوس های جهان حرف جدیدی برای گفتن دارد، اظهار کرد: امروز در سطح اقیانوس های جهان به تجهیزات بیگانگان نیازی نداریم و براساس دانش دانشمندان به محدوده آبی راه یافتیم که به کسی احتیاجی نداریم.
وی با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت و درمان ، پیشگیری،سلامت همرزمان در اولویت است،افزود:امروز این ادعا وجود دارد که بخش عمده ای از تکنسین و تجهیزات بخش سلامت در اولویت قرار دارد و چه تجهیزات در شرکت های دانش بنیان و چه سلامت در اولویت است.
وی تصریح کرد: در تغذیه همرزمان و بهداشت و روان همه دست به دست هم داده اند تا با مشکل مواجه نشویم و حتی در مسیر به کشورها کمک کنیم .
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در ادامه با بیان اینکه هدف گذاری از قبل شده است،گفت: در سال آینده هم برنامه ریزی شده تا با کشورهای منطقه چنین همایشی داشته باشیم و تفاهم نامه ای در این زمینه امضا شده تا از تجربه یکدیگر بهره ببریم. ‌
دریادار ایرانی خاطرنشان کرد :در دانشگاه علوم دریایی این واژه باید تعریف شود که یک نظامی باید متدین و چراغ راه باشد و برای آنکه بتوانیم به همرزمان خود در آب های جهان در حوزه سلامت مدد کار باشیم باید ویترین آن ها در این آب ها باشیم.
دریادار ایرانی تاکید کرد: اقتدار ایران اسلامی در سرزمین های آبی جهان در سایه دیپلماسی است و این اقتدار را امروز زمزمه می کنیم.
در پایان از تمبر یاد بود این همایش رونمایی شد.

 

  • نویسنده : سپیده پورشعبان