تصویب برنامه های ویژه نیمه شعبان کمیته کودک و نوجوان در شهرستان نوشهر
تصویب برنامه های ویژه نیمه شعبان کمیته کودک و نوجوان در شهرستان نوشهر
با حضور اعضای کمیته کودک و نوجوان شهرستان نوشهر که در روز سیزده اسفند ۱۴۰۱ و در محل کانون پرورش فکری این شهرستان برگزار شد، برنامه های فرهنگی و هنری پیشنهادی از سوی اعضا مورد بررسی و برای اجرا به تصویب رسید.


این جلسه، ساعت ده صبح با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید و با حضور نمایندگان ادارات برگزار شد.
در این جلسه مسئول کانون پرورش فکری نوشهر، ضمن خیرمقدم و تبریک اعیاد شعبانیه، در خصوص برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی نیمه شعبان با توجه به موضوع هایی چون: فرهنگ مهدویت، انتظار، بیداری اسلامی و تزریق امید به آینده در جامعه و تدوین و اجرای برنامه جامع در مقاطع تحصیلی و در فرآیند پرورشی و آموزشی مهدویت به طور هدفمند تاکید کرد و اظهار داشت: اجرای برنامه های تربیتی از مهد کودک تا دبستان، دبیرستان، دانشگاه و حتی محیط کار و زندگی و بارز کردن این آثار برای همگان سبب می شود تا آنان با اخلاق حرفه ای مهدوی زندگی خود را تنظیم نمایند.
نوشیر، مسئول مرکز کانون نوشهر، فصل مشترک همه فعالیت ها را تجدید عهد با امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف عنوان کرد و این کمیته را به همکاری و همراهی همه جانبه برای تحقق این اهداف تعیین شده دعوت کرد.
مسئول مرکز کانون پرورش فکری شهرستان نوشهر، همچنین افزود: دشمن ذهن نوجوانان را هدف گرفته و ما باید از کودکانمان شروع کنیم و بنابراین، برای جذب این جامعه هدف به کارهای ویژه هنری نیاز داریم.
مسئول کانون نوشهر در خصوص تولید محتوا و برنامه سازی که باید متناسب با فضای فکری و عاطفی کودکان و نوجوانان باشد، بهره‌گیری از جذابیت های مورد پسند و شور و نشاط در مناسبت‌ها را مورد اهمیت خواند و توجه ویژه به تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان و ایجاد انگیزه‌ جهت نقش‌آفرینی خودجوش در برگزاری این مراسم را یادآور شد.
بر همین اساس، اداره های: هلال احمر، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تبلیغات اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، محیط زیست، سپاه پاسداران، بهزیستی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، و…از اعضای کمیته کودک و نوجوان اعیاد شعبانیه شهرستان نوشهر
می باشند.