سرپرست اداره کل منابع طبیعی مازندران خبر داد: کشف و ضبط بیش از ۵۸ متر مکعب چوب قاچاق در نوشهر
سرپرست اداره کل منابع طبیعی مازندران خبر داد: کشف و ضبط بیش از ۵۸ متر مکعب چوب قاچاق در نوشهر

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نوشهر گفت: ماموران منابع طبیعی نوشهر در سه ماه پاییز بیش از ۵۸ متر مکعب چوب قاچاق از سوداگران جنگل کشف و ضبط کردند. مهرداد خزایی پول در گفت وگویی، با اشاره به برخورد جدی با هرگونه تخلف در حوزه قاچاق چوب اظهار کرد: تبلیغات متناسب و […]

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نوشهر گفت: ماموران منابع طبیعی نوشهر در سه ماه پاییز بیش از ۵۸ متر مکعب چوب قاچاق از سوداگران جنگل کشف و ضبط کردند.
مهرداد خزایی پول در گفت وگویی، با اشاره به برخورد جدی با هرگونه تخلف در حوزه قاچاق چوب اظهار کرد: تبلیغات متناسب و هوشمندانه و همه جانبه، برخورد قضائی و انتظامی قاطع و افزایش نیرو‌های حفاظتی و اجرای مقررات بازدارنده از عوامل مهم و بازدارنده در قاچاق چوب است.
وی با اشاره به دستگیری ۱۲۲ قاچاقچی چوب افزود: ماموران منابع طبیعی نوشهر در سه ماه پاییز با توقیف ۵۷ خودرو سبک و سنگین، بیش از ۵۸ متر مکعب چوب قاچاق از سوداگران جنگل کشف و ضبط کردند.
وی گفت:کد امداد جنگل ومرتع با شماره تماس ۱۵۰۴ و ۱۳۹ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تخریب و تصرف اراضی ملی، آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع، قاچاق گیاهان دارویی، چوب، زغال و حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی بوده لذا از عموم مردم طبیعت دوست در خواست می‌گردد با ارسال گزارشات خود در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی یاریگر حافظان انفال باشند.