مدیر کل جدید بنادر و دریانوردی استان مازندران منصوب شد
مدیر کل جدید بنادر و دریانوردی استان مازندران منصوب شد
طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، سعید کیاکجوری به عنوان مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان مازندران منصوب شد.

مدیر کل جدید بنادر و دریانوردی استان مازندران منصوب شدD

   به گزارش روابط عمومی اداره کل  بنادر و دریانوردی استان مازندران، در بخشی از این حکم به نقل از علی اکبر صفایی آمده است:« نظر به تعهد،تخصص و سوابق ارزنده خدمتی، به موجب این ابلاغ، به عنوان« مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران» منصوب می شوید؛ انتظار است با هماهنگی اعضاء هیأت عامل و همکاری مدیران ستاد و بنادر، نسبت به انجام وظایف محوله در چارچوب قوانین و مقررات ابلاغی اقدام نمایید.

   از خداوند متعال توفیق روز افزون جناب عالی را در پیشبرد اهداف سازمان بنادر و دریانوردی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسألت می نمایم».

   سعید کیاکجوری دارای مدرک کارشناسی اقتصاد بازرگانی و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است و رئیس اداره اموال و سفارشات و رئیس اداره منطقه ویژه بندر شهید رجایی،رئیس اداره امور بندری،معاون دریایی و بندری،معاون امور بندری و اقتصادی و سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران،از جمله سوابق خدمتی وی در مجموعه سازمان بنادر و دریانوردی بوده است.

   گفتنی است پیش از این محمد تقی انزان پور به مدت حدود ۵ سال عهده دار مسئولیت اداره کل  بنادر و دریانوردی استان مازندران بوده است.

  • منبع خبر : روابط عمومی اداره کل بنادر مازندران