تصاویر/ ساخت پروژه‌های محرومیت زدایی نوشهر به همت جهادگران بسیجی
تصاویر/ ساخت پروژه‌های محرومیت زدایی نوشهر به همت جهادگران بسیجی
مسوول بسیج سازندگی سپاه نوشهر: رزمایش جهادگران فاطمی با هدف محرومیت زدایی و خدمت به مردم بویژه محرومین در عرصه‌های مختلف اجرا شده است.

به گزارش نوشهرما؛ آنان خود را وقف خدمت به دیگران می کنند و به فکر امید آفرینی برای مردمی هستند که سهم آنها از زندگی با محرومیت نقش بسته است .

جهادگران بسیجی بی ریا و خالصانه راهی خدمتی می‌شوند که عصاره آن دست‌هایی پینه بسته با پای خسته است اما ثمره آن را در لبخند رضایتی می‌بینند که بر چهره مردم آسیب پذیر و نیازمند نقش بسته است و آنگاه لبخند رضایت خداوند را لمس میکنند.

جهادگران امروز ادامه دهندگان راه جهادگران دوران دفاع مقدس هستند که باید قدردان باشیم زیرا کار آنها خدمت مومنانه است که با عشق و اعتقاد قلبی وارد میدان خدمت می شوند و همین امر هم باعث اثرگذاری فعالیت آنها می‌شود.

در ادامه اجرای برنامه های رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان نوشهر پروژه های عمرانی بسیج سازندگی این ناحیه مورد بازدید سروان پاسدار احمدی مسئول بسیج سازندگی ناحیه نوشهر، مهندس نام آور دبیر مجمع خیرین شهرستان، سروان پاسدار کاظمی تبار فرمانده حوزه مقاومت امام رضا (ع) و جمعی از اصحاب رسانه قرار گرفت.

عابدین احمدی مسوول بسیج سازندگی سپاه نوشهر همزمان با اجرای رزمایش جهادگران فاطمی درخصوص پروژه های محرومیت زدایی در شهرستان گفت: ساخت دو باب منزل مددجوی کمیته امداد و بهزیستی به مساحت ۷۰ و ۶۰ متر مربع با هزینه ای حدود ۲۵۰ میلیون تومان در روستای سنگ تجن و نیرنگ با مشارکت بنیاد مسکن ، کمیته امداد ، بهزیستی ، خیرین و جهادگران بسیجی در سال گذشته آغاز شد و تا یک ماه آینده نیز به پایان خواهد رسید.

احمدی عنوان کرد : بسیج سازندگی در ابعاد مختلف خدمت‌رسانی از جمله ساخت پروژه‌های محرومیت‌زدایی ، آبرسانی ، اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند ، ساخت خانه محروم ، بازسازی قبور مطهر شهدا فعال بوده و در کنار دولت و نهادهای حمایتی است.

وی با بیان اینکه جهادگران بسیجی با تمام وجود و توان در خدمت مناطق محروم و مردم هستند افزود : مرمت و بازسازی قبور مطهر شهدا هم در روستای سیدعلی کیا سلطان به همت گروه های جهادی در حال انجام است که جا دارد از همکاری شورای اسلامی و دهیاری ، پایگاه مقاومت بسیج و جهادگران بسیجی تقدیر و تشکر شود.

خیرالله کاظمی تبار فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا «ع» نوشهر با اشاره به حضور گروه های جهادی جهت خدمت به خانواده های نیازمند گفت : رزمایش جهادگران فاطمی با هدف محرومیت زدایی و خدمت به مردم بویژه محرومین در عرصه‌های مختلف اجرا شده است.

وی افزود : گروه های جهادی در بخش های مختلف برای ساخت خانه محروم از جمله بنایی، لوله کشی، برق کاری، جوشکاری و …. هر یک گوشه ای از کارها را می‌گیرند تا لبخند رضایت را برچهره مردم مستضعف ببینند .