ایجاد زیرساخت‌های احداث مسکن ملی در شهرستان نوشهر تسریع شود/خیرسر اولین میزبان اجرای پروژه طرح مسکن ملی
ایجاد زیرساخت‌های احداث مسکن ملی در شهرستان نوشهر تسریع شود/خیرسر اولین میزبان اجرای پروژه طرح مسکن ملی
نشست شورای مسکن شهرستان نوشهر به ریاست سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر و با حضور خزایی معاونت برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری، بیژنی بخشدار بخش کجور، اسماعیلی معاون مدیر کل املاک و مستغلات و سایر اعضای شورای مسکن ملی با هدف تسریع در اجرای طرح مسکن ملی در شهرستان نوشهر برگزار شد.

 

به گزارش نوشهرما به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نوشهر ، سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر در این جلسه با اشاره به سیاست های دولت مردمی سیزدهم در خصوص تامین مسکن مردم افزود: طرح مسکن ملی در شهرستان نوشهر باید به صورت جدی از طرف همه مسئولین پیگیری و دنبال شود.

فرماندار شهرستان نوشهر با تاکید بر وجود ظرفیت های بالقوه شهرستان نوشهر و افزایش رشد جمعیتی خاطر نشان کرد: کمبود مسکن و افزایش سرسام آور کرایه خانه امروزه در این شهرستان به یک مشکل و دغدغه ی اصلی مردم تبدیل شده است و اجرای طرح مسکن ملی برای اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند یک روزنه امید برای خانه دار شدن بوده و برهمین اساس رفع موانع پیش روی اجرای این طرح با جدیت توسط مسئولان مربوطه پیگیری شود.

سعید یزدانی با اشاره به اهمیت اجرای طرح مسکن ملی گفت: طرح‌ ایجاد مسکن می‌تواند راهکار موثری برای حل مشکل خانه‌دار شدن مردم به ویژه جوانان باشد که عمدتا افراد نیازمند و واجد شرایط جامعه را در بر می‌گیرد.

 

همچنین در این جلسه بحث و تبادل نظر در خصوص مراحل آغاز عملیات اجرایی طرح ملی ساخت مسکن، نحوه واگذاری زمین و انجام هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم ادارات متولی و خدمات رسان مورد پایش و بررسی مسئولین قرار گرفت.

لازم به ذکر است با اجرای طرح مسکن ملی و استقبال مردم شهرستان نوشهر تاکنون ۵۴۱۵ هزار نفر در این طرح در شهرستان نوشهر ثبت کرده اند که تا این لحظه ۵۵۴ نفر مراحل استعلام آنها تایید، ۲۸۶۲ نفر درحال بررسی، ۱۷۹۵ هزارنفر درخواست شان رد، ۱۵۵ نفر انصراف و ۴۴ نفر در انتظار تایید استعلام میشوند.