انتقاد فرماندار نوشهر از عدم راه‌اندازی سیستم مکانیزه نوبت‌دهی پایانه اعلام بار
انتقاد فرماندار نوشهر از عدم راه‌اندازی سیستم مکانیزه نوبت‌دهی پایانه اعلام بار
فرماندار نوشهر گفت: طی یک سال گذشته برای نصب و راه اندازی سیستم مکانیزه نوبت‌دهی پایانه اعلام بار جلسات متعددی برگزار شد اما همچنان منجرب به نتیجه نشده است.

به گزارش بلاغ، سعید یزدانی در جلسه ساماندهی پایانه اعلام بار که با حضور با حضور جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ی استان مازندران برگزار شد؛ با انتقاد از عدم راه اندازی سیستم مکانیزه نوبت دهی در پایانه اعلام بار شهرستان نوشهر بیان کرد: پایانه اعلام بار باتوجه به بندری بودن نوشهر بسیار مهم و پر اهمیت بوده و متاسفانه طی یک سال گذشته برای نصب و راه اندازی سیستم مکانیزه جلسات متعددی برگزار و پیگیری های زیادی صورت گرفت، که همچنان منجرب به نتیجه نشده است.

یزدانی خاطرنشان کرد: بیان این چالش مشکلاتی زیادی از جمله تاخیر در تخلیه و بارگیری کالاها در کشتی ها را بوجود آورده که باعث نارضایتی صاحبان کالا شده و بی شک این موضوع باعث تغییر مقصد تجار از نوشهر به سایر بنادر خواهد شد و می‌طلبد متولیان امر عزم جدی برای تحقق این موضوع داشته باشد.

وی افزود: بی شک توسعه و رونق بندر نوشهر مستقیما منجرب به ایجاد اشتغال پایدار و توسعه و پیشرفت این شهرستان میشود و تمام تلاشهای ما جهت رفع موانع و مشکلات پیش رو توسعه این بندر بوده است.

فرماندار نوشهر گفت: یکی از جدی ترین مشکل این بندر طی این سالها همین چالش پایانه اعلام بار بوده و باید با راه اندازی سیستم مکانیزه نوبت دهی آنلاین و براساس یک اصول و نرخ گذاری مصوب حمل کالاها درون شهری و تعیین زمان مشخص برای اعلام بار و جلوگیری از بعضی سوء استفاده ها و افزایش غیر قانونی قیمت ها کرایه حمل و نقل این مشکل را مرتفع و حل کنیم.

در این جلسه مقرر شد، نرخ کرایه توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای رسما ابلاغ و نظارت شود و با توجه به ایجاد زیرساخت های سخت افزاری برای مکانیزه شده پایانه اعلام بار، نرم افزارها در اسرع وقت نصب و راه اندازی شود.