نواختن زنگ بازگشایی حضوری مدارس در نوشهر
نواختن زنگ بازگشایی حضوری مدارس در نوشهر

زنگ بازگشایی حضوری تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان نوشهر نواخته شد.

به گزارش بلاغ، مراسم نمادین بازگشایی حضوری در هنرستان کاردانش هاجر با حضور امام جمعه شهرستان ، مدیر کل نبادر و کشتیرانی ، مدیر آموزش و پرورش ، مدیر شبکه بهداشت و درمان و شهردار نوشهر برگزار شد.

صفی اله درویش مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک ماه رمضان و شروع بازگشایی حضوری مدارس گفت: امروز روح امید ، خودباوری ، روح شکوفایی و نشاط در مدارس شهرستان طنین اندار شد.

وی با اشاره به ناامیدی که بزرگترین گناه کبیره است افزود: باید ناامیدی را در شروع بازگشایی حضوری دانش آموزان از بین برد . مدیر آموزش و پرورش در ادامه اظهار داشت : سه عامل مهم در بهبود اخلاق در محیط کار است و میدانیم که سنگ بنای شخصیت روی میز و نیمکت مدارس شکل خواهد گرفت .

درویش با اشاره به کسب رتبه اول پژوهش سرای نوشهر گفت: در ارزیابی از عملکرد پژوهش سراهای دانش آموزی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ که توسط وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت پژوهش سرای دانش آموزی احمدی روشن شهرستان نوشهر رتبه اول استان را از آن خود کرد .

مدیر آموزش و پرورش نوشهر با اشاره به شعار سال گفت : اداره آموزش و پرورش در نظر دارد با ایجاد دبیرخانه دانش بنیان به نظرات ایده ها و پیشنهادات دانش آموزان جهت راهکارهای تحقق اشتغال و کار آفرینی در پاسخ به سوالات مهمترین موانع بر سر راه اشتغال آفرینی در نوشهرچیست؟ کدام صنایع یا مهارت یا رشته درسی می تواند بیشتر اشتغال ایجاد کند؟ نقش دانش بنیان در ایجاد اشتغال در نوشهر چیست ؟ چه راهکارهای جدید برای ایجاد اشتغال وجود دارد؟ پس از داوری جوایزی ارزنده اهدا کند.

در ادامه امام جمعه شهرستان نوشهر ضمن تبریک تقارن ماه مبارک رمضان و بازگشایی حضوری مدارس گفت :جامعه و آموزش بخاطر بیماری کرونا تحت تاثیر قرار گرفت وبا باز شدن مدارس و رعایت پروتکل های بهداشتی آموزش به صورت حضوری برگزار شده است .

وی خطاب به دانش آموزان گفت : هیچ وقت آموزش مجازی نمی تواند جای آموزش حضوری را بگیرد و بی سوادی حکم انسان نابینا را دارد شما باید قدر مدرسه ، معلمان را بدانید تا در آینده فردی مسمر ثمر شوید.

امام جمعه نوشهر تصریح کرد: ماه رمضان ماه روزه است و از بزرگترین واجبات اسلام است در ماه رمضان خواندن یک آیه قران ثواب یک ختم قرآن را دارد و این از لطف و عنایت خداوند، در ماه بندگی و عبادت خداوند است.

در پایان مراسم زنگ بازگشایی حضوری مدارس با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستانی نواخته شد.

انتهای پیام/