فرماندهان و حوزه های برتر پایگاههای مقاومت بسیج محلات نوشهر تجلیل شدند
فرماندهان و حوزه های برتر پایگاههای مقاومت بسیج محلات نوشهر تجلیل شدند

به مناسبت هفته بسیج، از فرماندهان و حوزه های برتر پایگاههای مقاومت بسیج محلات شهرستان نوشهر در جشنواره مالک اشتر بسیج تجلیل بعمل آمد. به گزارش نوشهرخبر، سرهنگ مهرداد ابراهیم پور در جشنواره مالک اشتر بسیج که در سالن کانون شهید باهنر نوشهر با حضور مسئولان شهرستانی و فرماندهان و بسیجیان پایگاههای مقاومت محلات برگزار […]

به مناسبت هفته بسیج، از فرماندهان و حوزه های برتر پایگاههای مقاومت بسیج محلات شهرستان نوشهر در جشنواره مالک اشتر بسیج تجلیل بعمل آمد.

به گزارش نوشهرخبر، سرهنگ مهرداد ابراهیم پور در جشنواره مالک اشتر بسیج که در سالن کانون شهید باهنر نوشهر با حضور مسئولان شهرستانی و فرماندهان و بسیجیان پایگاههای مقاومت محلات برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به اینکه برنامه ها و عملکرد پایگاههای مقاومت مورد ارزیابی قرار می گیرند، اظهار داشت: امروز در این جشنواره ۴۷ نفر از بسیجیان مورد تشویق قرار می گیرند هر چند عملکرد همه بسیجیان موفق و بسیار خوب بوده است ولی افراد منتخب این جشنواره دارای عملکرد بهتری بودند.

وی ادامه داد: در غرب مازندران رده های موفقی داریم که به جشنواره کشوری مالک اشتر راه یافتند و در آینده نزدیک در تهران مورد تجلیل قرار می گیرند.

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر گفت: فرماندهان پایگاههای مقاومت از این پس باید خودشان بر اساس نیازهای محلات خود، برنامه ریزی کند تا مشکلات آن محله کم و حتی برطرف شود.

وی با بیان اینکه برنامه های ما محله محوری است، ابراز داشت: ما در سپاه شهرستان نوشهر از پایگاههای مقاومت سراسر شهرستان پشتیبانی خواهیم کرد.

سرهنگ ابراهیم پور با اشاره به اینکه هر محله با توجه به شرایط اقلیمی و اجتماعی برنامه ریزی متناسب با آن را می طلبد، عنوان داشت: در جشنواره مالک اشتر بسیج، رده های مختلف پایگاههای مقاومت طبق برنامه ریزی ها و موفقیت در اجرای مطلوب همراه با بازخورد مثبت آن مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر بسیج متعلق به خود بسیجیان و پایگاههای مقاومت است، گفت: این جشنواره از سالهای بعد مستقیماً به دست همین بسیجیان در سطوح مختلف پایگاههای مقاومت محلات برگزار خواهد شد.

در پایان این جشنواره از حوزه های برتر پایگاههای مقاومت بسیج محلات شهرستان نوشهر تجلیل بعمل آمد.