۱۴ مجوز پرورش گل و گیاه زینتی و دارویی در نوشهر صادر شد
۱۴ مجوز پرورش گل و گیاه زینتی و دارویی در نوشهر صادر شد

مدیر جهاد کشاورزی نوشهر از صدور ۱۴ فقره مجوز تاسیس پرورش گل و گیاه زینتی و دارویی در این شهرستان در هشت ماهه امسال خبر داد. به گزارش نوشهرخبر، جواد محمودی با اشاره به اهمیت تشکیل کارگروه های تخصصی و کمیته های فنی برای اجرای دستور العمل و شیوه نامه ابلاغی از سوی سازمان متبوع […]

مدیر جهاد کشاورزی نوشهر از صدور ۱۴ فقره مجوز تاسیس پرورش گل و گیاه زینتی و دارویی در این شهرستان در هشت ماهه امسال خبر داد.

به گزارش نوشهرخبر، جواد محمودی با اشاره به اهمیت تشکیل کارگروه های تخصصی و کمیته های فنی برای اجرای دستور العمل و شیوه نامه ابلاغی از سوی سازمان متبوع و صدور پروانه بهره برداری برای تولید گل و گیاه زینتی و گیاهان دارویی در فضای باز، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴ فقره پروانه تاسیس پرورش گل و گیاه زینتی و دارویی در فضای باز در شهرستان نوشهر صادر شد.

وی ادامه داد: این مجوزها شامل ۳ فقره پروانه پرورش گل و گیاه زینتی، ۸ پروانه گیاهان دارویی و ۳ فقره گلخانه کوچک مقیاس بود که با حضور اعضای کارگروه مربوطه صادر شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر گفت: در این مدت نظارت بر اصلاح، نوسازی و بازسازی گلخانه های فرسوده در سطح ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع با ۶ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال هزینه شخصی انجام شد.