اهدای ۱۶۰۰ بسته معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر به همراه ۲۵ سری جهیزیه نوعروسان
اهدای ۱۶۰۰ بسته معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر به همراه ۲۵ سری جهیزیه نوعروسان

فرمانده سپاه نوشهر گفت: برنامه نهضت کمک مؤمنانه شامل ۱۶۰۰ بسته معیشتی و آموزشی تا ۲۵ جهیزیه نوعروسان است که بسته های معیشتی و آموزشی تقدیم خانواده های نیازمند و دانش‌آموزان و جهیزیه ها هم تقدیم نوعروسان خواهد شد. به گزارش نوشهرخبر، سرهنگ مهرداد ابراهیم پور در مراسم نهضت کمک مؤمنانه که به مناسبت هفته […]

فرمانده سپاه نوشهر گفت: برنامه نهضت کمک مؤمنانه شامل ۱۶۰۰ بسته معیشتی و آموزشی تا ۲۵ جهیزیه نوعروسان است که بسته های معیشتی و آموزشی تقدیم خانواده های نیازمند و دانش‌آموزان و جهیزیه ها هم تقدیم نوعروسان خواهد شد.

به گزارش نوشهرخبر، سرهنگ مهرداد ابراهیم پور در مراسم نهضت کمک مؤمنانه که به مناسبت هفته بسیج و در نخستین روز از این هفته در محل مصلای نوشهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و با بیان اینکه شعار محوری امسال «بسیج پاره تن مردم است»، اظهار داشت: اولین روز این هفته با عنوان «بسیج و اقتصاد مقاومتی» شروع شده است و برنامه نهضت کمک مؤمنانه شامل ۱۶۰۰ بسته معیشتی و آموزشی تا ۲۵ جهیزیه نوعروسان است که بسته های معیشتی و آموزشی تقدیم خانواده های نیازمند و دانش‌آموزان و جهیزیه ها هم تقدیم نوعروسان خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه نهضت کمک مؤمنانه در محلات مختلف شهرستان نوشهر از سوی پایگاه های مقاومت مساجد و متولیان مساجد در حال اجرا است.

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر گفت: وقتی این گونه برنامه‌ها اجرا می‌شود حال دل آدم خوب می‌شود و این باعث می شود که برنامه های دیگر را نیز با قوت و دلگرمی بیشتری اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه نهضت کمک مؤمنانه در بین مردم ما جا افتاده است، عنوان داشت: کمک مؤمنانه می‌تواند شامل موضوعات مختلفی از جمله آزاد کردن زندانیان جرایم غیرعمد شود که در آینده در این باره برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت.

سرهنگ ابراهیم پور بیان داشت: اگر این برنامه‌ها در رسانه‌ها به صورت گسترده پوشش داده شود و مردم بیشتر در جریان خدمات نهضت کمک مؤمنانه قرار بگیرند مطمئناً بیشتر از گذشته امیدوار می‌شوند و کمک‌های خود را نیز افزایش خواهند داد.

وی با تأکید بر اینکه ما هرگز خانواده‌های نیازمند و محروم که بر اثر اتفاقاتی دچار آسیب هایی می‌شوند را تنها نمی گذاریم، تصریح کرد: فرهنگ نهادینه کردن احسان و تعاون بین مردم از طریق نهضت کمک مؤمنانه جزء اهداف این نهضت است که در بین مردم به لطف خدا جا افتاده است.

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر اظهار داشت: ما به سمتی می‌رویم که نهضت کمک مؤمنانه به سمت محله محور خواهد رفت و اگر برنامه ای در سطح شهرستان داشته باشیم بیشتر به صورت نمادین است.

وی افزود: مردم مؤمن و خداجوی در برنامه‌ها اینچنینی به بهانه‌های مختلف کمک های خود را ارائه می‌دهند و انصافا ما مردم بسیار خوبی داریم و هرگز یکدیگر را تنها نخواهند گذاشت.