اجرای بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه هفته بسیج در نوشهر
اجرای بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه هفته بسیج در نوشهر

فرمانده سپاه نوشهر گفت: بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان نوشهر از جمله رزمایش نهضت کمک مؤمنانه همراه با اهدا ۲۵ جهیزیه نوعروسان تحت پوشش، پویش نذر خون، یادواره شهدا در چندین روستا، تجدید بیعت با شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و تجلیل از قهرمانان بسیجی، افتتاح خانه محروم و… اجرا می شود. به […]

فرمانده سپاه نوشهر گفت: بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان نوشهر از جمله رزمایش نهضت کمک مؤمنانه همراه با اهدا ۲۵ جهیزیه نوعروسان تحت پوشش، پویش نذر خون، یادواره شهدا در چندین روستا، تجدید بیعت با شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و تجلیل از قهرمانان بسیجی، افتتاح خانه محروم و… اجرا می شود.

به گزارش نوشهرخبر، سرهنگ مهرداد ابراهیم پور در نشست رسانه ای به مناسبت هفته بسیج با اشاره به اینکه ابزار رسانه، ابزاری با نفوذ و تأثیرگذار است، اظهار داشت: بسیج حلقه مودت بین مردم و نظام را بیشتر کرده است.

وی با بیان اینکه خدمات برای مردم و با مردم جزو وظایف بسیج است، ادامه داد: امروز تفکر بسیجی به یک الگو در دنیا تبدیل شده است و هفته بسیج بهترین فرصت برای تبیین و تشریح جایگاه بسیج است.

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه شعار امسال هفته بسیج «بسیج پاره تن مردم است» می باشد، گفت: در حوزه های مختلف خدمات متنوعی از بسیج انجام شد و ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه خدمات بسیج از مردم با مردم و برای مردم است، افزود: بسیج یک تفکر و الگو در جهان است و ترویج و جا انداختن فرهنگ بسیجی در قالب گفتمان سازی بسیار مهم است.

سرهنگ ابراهیم پور در ادامه درباره اهم برنامه های هفته بسیج، اظهار داشت: اجرای برنامه های هفته بسیج امسال به صورت محله محور در دستور کارها با محوریت پایگاه های مقاومت مساجد و خود مساجد است.

وی تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان نوشهر از جمله رزمایش نهضت کمک مؤمنانه همراه با اهدا ۲۵ جهیزیه نوعروسان تحت پوشش، پویش نذر خون، یادواره شهدا در چندین روستا، تجدید بیعت با شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و تجلیل از قهرمانان بسیجی، افتتاح خانه محروم و… اجرا می شود.

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر ادامه داد: همچنین برگزاری دومین نمایشگاه دستاوردها و اختراعات علمی شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور غرب استان مازندران از برنامه های شاخص هفته بسیج سال ۱۴۰۰ می باشد.

وی افزود: در طول هفته بسیج، خدمات ویزیت رایگان پزشکی ارائه خواهد شد که یکی از پایگاه های ارائه دهنده این خدمات رایگان، در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون واقع در سالن شهید سلیمانی است.