افتتاح و بهره‌برداری از پروژه گلزار شهدا و مسکن مددجویی در بخش کجور
افتتاح و بهره‌برداری از پروژه گلزار شهدا و مسکن مددجویی در بخش کجور

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر گفت: پروژه گلزار شهدای روستای کیاکلا و مسکن مددجویی روستای زانوس در بخش کجور نوشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید. به گزارش نوشهرخبر، سرهنگ مهرداد ابراهیم‌پور در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه ساماندهی گلزار شهدا و مسکن مددجویی در بخش کجور، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه […]

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر گفت: پروژه گلزار شهدای روستای کیاکلا و مسکن مددجویی روستای زانوس در بخش کجور نوشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نوشهرخبر، سرهنگ مهرداد ابراهیم‌پور در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه ساماندهی گلزار شهدا و مسکن مددجویی در بخش کجور، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه این جهاد ادامه خواهد دارد، اظهار داشت: در بحث خدمات اجتماعی برای مردم عزیز شهرستان نوشهر که یکی از ابعاد این خدمات، ساخت مسکن مددجویی با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای که بین سپاه، بسیج و کمیته امداد است.

وی ادامه داد: امروز با کمک مردم عزیز، شوراها و دهیاران و همراهی و همکاری کمیته امداد یک واحد مسکن مددجویی در روستای زانوس بخش کجور افتتاح شده است و در اختیار خانواده مددجو قرار گرفته است.

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه نهضت ساخت مسکن مددجویی ادامه دارد، گفت: تاکنون مجوز ساخت ۱۲ باب مسکن مددجویی را دریافت کردیم و به یاری خدا در مناسبت‌های مختلف این تعداد مسکن که دارای پیشرفت‌های فیزیکی متفاوتی است آماده بهره‌برداری شود.

وی افزود: این تعداد مسکن پس از آماده شدن، با توجه به تعهدی که وجود دارد تحویل مددجویان شهرستان نوشهر داده می‌شود.

ابراهیم‌پور بیان داشت: در بحث ساخت و ساماندهی گلزار شهدای دفاع مقدس نیز امسال تعداد ۱۸ گلزار شهدا را در دست احداث و ساماندهی داریم که البته یک گلزار شهدا را امروز در روستای کیاکلای بخش کجور نوشهر مورد بهره‌برداری قرار دادیم.

وی ابراز داشت: از خیران گمنام که در این کارها یاری‌گر هستند تا ما بتوانیم خدمات اجتماعی را با کیفیت هر چه تمام‌تر و وسعت زمانی کمتر به سرانجام برسانیم تشکر و قدردانی می‌کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر در پایان تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های ساماندهی مزار شهدای گمنام حوزه شهرستان نوشهر تا دهه فجر امسال به پایان می‌رسانیم.

گلزار شهدای کیاکلا