افتتاح نمایشگاه حریم ریحانه در نوشهر
افتتاح نمایشگاه حریم ریحانه در نوشهر

همزمان با هفته گرامیداشت حجاب و عفاف نمایشگاه حریم ریحانه در نوشهر افتتاح شد. به گزارش نوشهرخبر، همزمان با هفته گرامیداشت حجاب و عفاف نمایشگاه حریم ریحانه به همت بسیج جامعه زنان نوشهر و با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه، معاونت بازرسی سپاه و با حضور جمعی از خواهران بسیجی در […]

همزمان با هفته گرامیداشت حجاب و عفاف نمایشگاه حریم ریحانه در نوشهر افتتاح شد.

به گزارش نوشهرخبر، همزمان با هفته گرامیداشت حجاب و عفاف نمایشگاه حریم ریحانه به همت بسیج جامعه زنان نوشهر و با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه، معاونت بازرسی سپاه و با حضور جمعی از خواهران بسیجی در مجاورت مسجد جامع نوشهر افتتاح شد.

مسوول جامعه زنان ناحیه نوشهر ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب گفت : نمایشگاه حریم ریحانه در راستای پاسداشت و حفظ حریم خانواده و ارزش های فرهنگی جامعه اسلامی و تبیین و ترویج فلسفه حجاب برپا شده است.

جلالی افزود: این نمایشگاه با رویکردی فرهنگی ، سیر تحولات پوشش زنان از دوران باستان تا به امروز، حجاب در ادیان مختلف و نظرات دانشمندان اسلامی را در قالب پوستر به تصویر کشیده شده است که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

وی افزود: در کنار این نمایشگاه غرفه فروش محصولات فرهنگی و البسه حجاب، غرفه مشاوره و کرسی آزاد اندیشی پیرامون حجاب دایر شده است.

مسئول جامعه زنان شهرستان نوشهر در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه هندبال بین تیم بانوان نوشهر و تیم روستای ونوش ، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات نقاشی و عروسک با حجاب، توزیع بسته معیشتی بین زنان بی سرپرست، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی، تجلیل از بانوان شاخص محجبه، برپایی ایستگاه صلواتی توسط پایگاه حضرت سکینه( س)روستای موسی آباد و تجمع بزرگ عفاف وحجاب درمسجد جامع شهر از جمله برنامه های هفته عفاف و حجاب در شهرستان نوشهر است.