اجرای طرح آبرسانی به روستاهای بخش کجور با مشارکت سپاه
اجرای طرح آبرسانی به روستاهای بخش کجور با مشارکت سپاه

سرهنگ  جناسمیفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر گفت: اجرای طرح آبرسانی در روستاهای بخش کجور بصورت مشارکتی است و سپاه با اولویت‌بندی نیازها، مشکلات و معضلات درصدد است با یک برنامه مشخص برای تأمین آب روستاها، به رفع آنها بپردازد. سرهنگ حسین جناسمی با اشاره به مشارکت بسیج در اجرای پروژه آبرسانی به ۷ روستای […]

سرهنگ  جناسمیفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر گفت: اجرای طرح آبرسانی در روستاهای بخش کجور بصورت مشارکتی است و سپاه با اولویت‌بندی نیازها، مشکلات و معضلات درصدد است با یک برنامه مشخص برای تأمین آب روستاها، به رفع آنها بپردازد.

سرهنگ حسین جناسمی با اشاره به مشارکت بسیج در اجرای پروژه آبرسانی به ۷ روستای بخش کجور افزود: این پروژه با مشارکت ۵۰ درصدی دهیاری‌ها، مجمع خیران و بسیج سازندگی سپاه با هزینه حدود ۲۰۰ میلیون تومان در دست اجراست.

وی گفت: این طرح با هدف رفع مشکل آب شرب ۷ روستای بخش کجور که شامل لوله‌کشی و مخزن آب در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاهای نیتل، چناربن، سعادت‌آباد، چمرکوه، ساروس، انگاس و دشت‌نظیر در دستور کار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر در ادامه به پروژه بازسازی مزار شهدا اشاره کرد و گفت :امسال ۱۴ مزار شهید در روستاهای دلسم، لشکنار، دشت نظیر، ناصرآباد، کیکو، کندیس‌کلا، پی‌چلو، کدیر در بخش کجور و خیرسر، توسکاتک، صلاح‌الدین کلا، سیدعلی‌کیا سلطان در بخش مرکزی با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان بازسازی می‌شود.

جناسمی در ادامه با اشاره به پروژه ساخت خانه محرومین اظهار کرد: ۱۰ خانه محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی در روستاهای بخش مرکزی نوشهر و کجور با هزینه بالغ بر یک‌میلیارد در حال ساخت است.

وی تکمیل پل بین مزارع در خورشیدآباد منطقه حیرت به صورت مشارکتی ۵۰ درصدی مردم، مجمع خیران و بسیج سازندگی را از دیگر اقدامات ناحیه مقاومت سپاه نوشهر عنوان کرد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر با بیان اینکه در مناسبت‌های مختلف کمک مومنانه به همت فرماندهان پایگاه ها انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز حدود ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

وی در پایان به اعلام آمادگی برای آبرسانی به روستاهای نیازمند اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج شهرستان از هر گونه کمک به محرومان و روستائیان دریغ نخواهد کرد.